tisdag 17 januari 2012

Kastades....

.....in i Geocaching idag efter skolan. Vi fick sluta tidigare och är jag ringde maken var de ute och jaga. När de kom trodde jag de var färdiga, men de hade andra planer. Jakten begav sig mot Slättenskogen och en trippel-cach!
EN glad och söt....
..och TVÅ.....emhmmmm....?????????????

Nu har vi inte varit på jätte många, men denna va helt klart den bästa, roligaste och den som varit mest välgjord!! Så sysslar ni m detta? Hela familjen rekommenderar den där. =D

Nu är det ju så att jag va ju inte riiiiktigt klädd för varken ute-lek eller skogspromenader...men det foooonkade ändå. ;)
Caching-trött??
(påväg mot bilen)

Extrakursen jag valde till; Choklad och konfektyr blev inte långvarig... :( Schemat ändrades, då vi blivit tvungna att byta lärare pga. personlig besvär med denne... Rektorn gjorde sitt bästa och då fick det bli såhär. Men det ordnar sig nog till det bästa hoppas jag. Vi slipper....ja...någon iaf... Så nu blir det stadsterrassen för mig och mina klassisar två ggr i veckan istället och ledig fredag, såvida man inte har tentaplugg. Vi får ge det ett par veckor.

SOVA!
- KÖSS/ J

Inga kommentarer: