söndag 15 januari 2012

FundeeeeA!

Haft en sådan där "tänkardag"...mycket tankar har farit runt i huvudet. Framtiden...undrar hur den blir...hade behövt en liiiiiten kik in i framtiden, för att få lite...ja vad säger man... en morot?

Nu har jag äntligen fått tummen ur tagit mig tiden och fått ner resten av julen..DET var på tiden kan jag säga....såhär länge brukar det INTE få sitta. Men, nu är det sista, både gardiner och dukar, i julens tecken ett minne blott... Ja, ja ok....inlagt i skåpet. =)

Med tanke på allt jobbigt och hemskt som det förra året gav oss så hoppas jag på ett MKT bättre år i år!

EN positiv sak vet jag händer. Makens kusin Lina och hennes Richard gifter sig. YEEEEEEEEEY Va KUL! GRATTIS igen!!

Börjar praktiken på onsdag igen. Carlsbergs restaurang blir det denna termin. Får vi se hur det går där. iiiih!

OCH ja just! Längtar tills tisdag! Frågade om jag som va ledig på tisdagar fick gå Choklad och Konfektyr med bagarklassen tisdagar....och det fick jag... Så det blir en extra kurs. Hoppas jag fixar det bara, så jag inte ta mig vatten över huvudet nu! SÅ kul det ska bli iaf! =D
Skulle skriva något här....men jag fastna vid handbollen på tv...Ja JAG fastna...vid HANDBOLL! fatar inte det själv....får la återkomma när det kommer tillbaka...

Äh! Lite kvällis-mellis i form av keso, clementin och kanel kanske? Jupp!
Saknarminmakeikväll /J

Inga kommentarer: