onsdag 18 januari 2012

Fortsätter förundras hur folk kan påverka en på avstånd, om mna nu kan kalla det på avstånd...
Jag hatar påverkan! Tappade matlusten för bövlen! Det ÄR inte värt en minsta tanke, men ändå etsar det fast sig. FAN! SÅ trött på det! Kan va så att det ÄR oundvikligt och att man inte kan undgå att bli påmind...fan. Önskar jag kunde släppa det...

Ne, till kvällsmat blev det en banan och lite kaffe, efterrätt med...några rutor mörk choklad (ska ju ha POSITIV inverkan....tvekar dock på det)...
Trots att matlusten drogs undan under mina fötter, så skriiiiker ju kroppen efter mat på andra sätt än kurr i magen...

Praktiken gick bra. För bra?? Vi får se. Alltid svårt att komma in i det och lära sig deras sätt och var allt ligger... Finna sin plats liksom.
SKÖNT att vara ledig nu torsdag och fredag iaf. Ska nog baka imorgon...lite biskvier har jag varit sugen på att göra, inte äta ;) ett tag. Man kan väl alltid glädja någon annan med dem?? Maken o barnen har ju namnsdag med...frågade vad de ville ha om jag bakade ngt till dem på eftermiddagen...Svaret  från Theodore blev; Choklad bollar...... :-/ Jiiiihaaaa vilket party va!

Ha en fortsatt mys onsdag!
KRAM/ J

Inga kommentarer: