fredag 20 januari 2012

Fredag

Känns fortfarande sisådär....men vet ni vad! F*** it!
Det är ju inte värt tanken!!
Så VARFÖR?? Lätt!....?

Skall ägna dagen med att fixa i skåp, baka med Theo, för det orkade inte jag efter TVÅ STOR handlingar...SAMTIDIGT + en huligan igår och steka pannkakor till Bosse.
Theodore ville baka en tårta idag....min tanke går ju...VEM ska äta denna tårta? Vi undviker ju sådant... Å andra sidan...VAD vi än bakar (biskvier =) ) Så kommer man ju till frågan;
- VEM som skall äta det...
De går ju iof. att frysa och eller ge bort. Alltid blir någon socker-galen glad för extra-intaget. ;)

Så ska vi försöka oss på en tre rätters tills ikväll när maken kommer hem fr jobbet och överaska honom med. Får väl se om jag än en gång tar mig vatten över huvudet. :)

Somnade i soffan igår (händer bara när jag gjort för mkt) Svårt att lyssna på kroppen, man vill ju göra allt....gärna direkt!

Lite planer för köket med...effektivisera! =D
Maken får nog ont i magen varje gång mina nya projekt dyker upp. *s*

-HÖRS!      
Kram/ J

Inga kommentarer: