onsdag 17 augusti 2011

SKÄRPNING H&M!




Satt och skulle beställa från H&M....ett ställe jag ofta handlar från OM jag handlar via nätet. Men....ganska snabbt så börja jag tro att jag såg i syne och snart tyckte jag faktiskt att det började bli PINSAMT!!

Har H&M börjat leka med klipppdocktema? 
Eller har de satt sommarjobbare på saker som de inte haft ngt att göra på? 
Att "leka" med bilder????

De har för faan till och med bytt hudfärg på samma kropp!!! Bara bytt huvud!!!
SÅ kommer jag till herravdelningen.........




Va ska man säga!
3 olika karlar...med TYDLIGT samma kropp....kunde de inte haft ngn som VISSTE hur och vad han/hon gjorde på detta OM de nu ska "snåla" på fotograferingen???


SÅHÄR ska väl ändå inte ett SÅ stort företag bete sig!!!...?



Jag lovar dessa bilder är INTE ensamma...de kryllar om dem PÅ H&M´s webbbutik!






Och är det INTE nog med detta.....




Så kommer här.......


FINALEN!!!!!.....................*TRUMVIRVEL*






SER NI det JAG ser?????????????????????????????



















Har EN sak att säga H&M:
SKÄRPNING för helvette!!!!




- SKÄMS! /J

Inga kommentarer: