måndag 15 augusti 2011

Shit!
Det slog nog store sonen nu ikväll....sommaren ÄR slut! Imorgon börjar allvaret igen! Tänk om man bara kunde få han att kapa av liiiite av allt det där håret!! Lilleman har LÄNGTAT efter dagis så han ska jag va glad om jag får därifrån imorgon kvart i två...när alla vänner är kvar!!! Får väl muta m lite glass sådär första dagen tillbaka.


Vi fick ÄNTLIGEN vårt efterlängtade paket idag! 
Keramiska knivar och vi blev förälskade, förvånade och nästintill uppjagade av vad de kunde göra! Har ni inte testat sådana så gör det om ni får möjlighet!
De är SÅ vassa, men SÅ bra och man behöver knappt trycka ngt....ååååh så fina tunna skivor potatis jag fick till! wow wow wow!!!!
Nästan så man skulle ge dem var sitt namn!! ;)


Här är de!


- Nu ska "mästerkocken" blomstra! ;)
Nää, jag bara skojja.
Om inte annat blir det roligare men 
även enklare att laga mat!

--------------------------------------------------------------


Dagens I-LANDS PROBLEM:

Jävla banan flugor!!!
- I get bananas!!!!!!!

MEN bomben är riggad och jag har redan "gäster" varav EN 
drunknad nu när jag lägger mig...mooohahahahaaa!!

- DIE!!!!!!!!!!!!!!


OM det funkar riktigt bra, ska jag dela med mig av rec. imorgon.


Imorgon borde jag banne mig dra och träna en stund på fm...bara jag får tummen ur och inte finner en ursäkt... X-)


Sweet kisses!! /J



Inga kommentarer: