söndag 17 juli 2011

Regndag...

...men det ska väl vara bra för jorden det med...så sluta hänga läpp där ute! ;)


HUR ska man få en unge på fem år, som man lägger strax innan tio på kvällen att fatta att han kan sova ut dagen därpå...behöver inte gå upp halv sju!! Jo, man tvingar honom inte i säng men man vägrar sätta på tvn....den "stör" ju storebror då.... ;) MEN man erbjuda ist. att han får krypa ner i vår säng en stund till. Efter lite motsägelser (måste ju protestera och hoppas att få sin vilja igenom), somnar han utan problem om och vips har man fått sovmorgon till halv nio! =D


Denna veckan som kommer...blir lite tung...60 timmar för maken och 4 nattpass för mig...blir trött bara jag tänker på det...MEN jag hoppas jag kan få inte en liten fikastund med min kusin och hennes kusin som kommer ner denna veckan samt min guddotter som oxå är nere. 
Barnen träffar jag på em och kvällen innan jag går på igen. 


Saknar en massa vänner med!! Svårt att få ihop att träffas nu. Alla är utspridda och har sommarplaner eller jobbar...kommer bara så långt som att tänka på dem! Har inte ens lyft luren! Skäms på mig! Hoppas ni har det bra där ute!!


/ Johanna

Inga kommentarer: