lördag 16 juli 2011

Hämtade min älskade telefon idag!! ÄNTLIGEN!! jaja ok, den är inte min älskade...gammal ju...men den jag haft istället under 3 veckor har varit förträffligt............dålig. =D
Jag kan ju iaf. surfa igen och ha med den på gymmet (har saknats där). de hade bytt en massa på den, t.om. touthpanelen och sensorer bakom vad jag förstod...de hade bytt sådant som han i affären inte ens visste vad det va, så nu ska den väl hålla. Om ett halvår kan jag köpa ny :)

Var och fikade hos svärföräldrarna innan med. De kom hem fr Tyskland i onsdags. Vi såg på bilderna de tagit...jag tror vi (läs jag) har underskattat Tyskland...jag har aldrig tänkt att; -Ja vi åker dit på semester...
Men guuu så fint där är.
Jag har ju åkt igenom som liten massa ggr...så jag har aldrig tänkt på det så innan. Kanske kan vara ngt ngn gång framöver...när vi är nöjda med allt vi vill ta igen, alla destinationer som vi vill åka till.

Marinerade min och makens kycklingen ikväll med öl bl a....undra hur DET blir...får väl göra en rapport under morgondagen eller senare.
Nä nu ska vi äta!

Hoppas ni har lika fint väder där som vi har här.

KRAM

Inga kommentarer: