söndag 17 juli 2011

Ja säger då det...

Jag måste va knäpp...


När jag gick på jobbet i slutet på veckan, under avslut (då produktionen är slut för dagen skal avslutas och all städning kommer igång) så får man mycket tid att tänka eftersom man inte pratar så mkt med ngn annan när man är igång...men denna gång kom "konstiga" tankar till mig... 


Man går ju runt med öronpluggar i produktionen, så har man inte musik i öronen eller radio-kåpor på sig så får man liksom underhålla sig själv... :)
Jag kom på mig själv att REDAN längta till julen! 




Har ni hört!! J-la galning! 
Men jag fick en sådan där tanke...åååh julens värme! Massa ljus i  hemmet, julklappsinköpen, bakningen, te under en filt, dekorationer och julpannkakan på julaftonsmorgon!! 
Började nynna julsånger... - Nä sluta Johanna! NÅGON måtta får det väl va!! Det blev Katy Perry istället. X-)




När jag berättade för maken så fattade han inte....när jag förklarade igen att det inte var ett hjul jag gått och tänkt på utan JULEN så sa han. Jahaa...du e inte klok.. Vi är så långt bort från julen som vi kan komma just nu...


ha ha ha 
INTE klok men knäpp??

Inga kommentarer: