söndag 17 juli 2011

Ursäkter eller inte?

Ja avgör själva.
Men snacka om utpumpad!!!
Nyspinnad, nyäten och nyduschad sitter jag nu här. =D
Börjar känna mig som en helt ny människa! Jag som totaldissat spinning innan!! NU ser jag fram emot nästa pass som jag lyckas komma iväg på!


Hur som, här kommer det:
Jag kommer dit. Yber-pumpad inför spinningpasset!! (BAS) 
Kommer in där...tar min cykel och börjar ställa in... -Men! Hejjj!! Inte rätt Åsa! Utan sonens klasskompis supergoa mamma Åsa...(som håller i spinning-medelpass annars)! 
Hmmm...ja ja, hon har väl hoppat in tänkte jag. 
Tji fick jag....självklart stod det fel på nätet.... Detta är ett medelpass!
 HUR ska jag.... :-O
Tror ni jag orkade hela vägen?.....nä inte jag heller...Men hon va en bra ledare och peppade.
Saken va den... (följade ÄR INTE ursäkter...sedan hur NI tolkar det...är en annan..)...att jag glömt ta mina painkillers innan...så jag hade svårt att stå upp varje gång, till råga på det så började mina tår på ena foten domna!! Va faaan! Behöver man nya skor kanske??? Kändes ju så förra ggn med... ? 





Det blev ju inte bättre av att man började känna sig yr när bara första blocket nästan va slut med....aaaargh! Vaddå dålig kondis...eller ok..skulle käkat lite kolhydrater till kycklingen kanske....?


Efteråt...har aldrig varit så svett!!!
-Var det där MIN pöl under????  *s* Ja ja ok, det va ingen "pöl" direkt, men som jag svettades!!


NI som aldrig provat spinning och har åsikter om det...sluta med det. 
Jag va en av er innan...plågo-träning och galenskap!! 
Men det är SÅ kul och efteråt är det SÅ gött!! 
PROVA innan ni har negativa åsikter! 
Tänk vad mkt jag missat! Har ni?


ok, ok ingen spinncykel..men spinn-rock ;)

Bilder fr. Google


Ikväll blir det inget filmmys. 
Vi måste planera hela veckan lång i detalj...vi jobbar som gnuer ju. 
Varenda minsta minut är värdefull då och får inte gå i stöpet! Mat, hämta/lämna barn, handla, träna (om jag hinner och orkar), mys med barnen en sväng innan de ska lämnas igen..., laga mat...ja...ANDAS!

Inga kommentarer: