tisdag 12 juli 2011

ORO

Imorgon är det dax....Theodore skall operera sina adenoider imorgonbitti... Min lilla älskling!! VISST det ÄR bara en rutinoperation, jagvet. MEN det är SÅ läskigt ändå!
Det kommer ske något som inte jag kan rå över eller påverka. Känner sig handfallen.

En present väntar på honom efteråt. En sak vi VET att han kommer bli glad över...den skulle eg. fås när han lärt sig cykla. Men vi känner att han ska få ngt efter detta....så vi får komma på ngt annat tills dess. 
Vad han ska få? Nä ni får se efteråt. ;)


Hur går det till eg...när de ska somna...är man med som det är på tv...eller tar de honom bara och går?? Vilket som, så blir det obehagligt och en och annan tår... FAN!


Till dig...du vet vem du är...
Vet DU ens om att han skall opereras??? 
Bryr du dig ens??



-----------------------------------------------------------------------
Min stora kille har svårt att somna...han är ledsen....för att ngn i hans eg. omgivning inte vill ha med honom att göra längre.... Det är så han upplever det hela i alla fall... HUR det ligger till? Ja det vet vi knappt heller...ofattbart kan man säga...jag förstår INTE hur man kan göra såhär mot barn som inte gjort ngt ont... Han har varit nästintill varit otröstlig på kvällarna ett par dagar...min älskling!! Den lille började med gråta i förrgår....av samma anledning.... Mina fina killar...NI förtjänar inte det....



Han ligger i sin säng nu...vi har båda försökt trösta..han GRÅTER! 

Du...det är aldrig försent...

Inga kommentarer: