tisdag 12 juli 2011

En av de bästa dagarna denna sommaren!

DET va dagen igår! Den var kanon! Vi fick gäster till lunch som stannade över natten och åkte vid tolvsnåret idag. Min käre kusin Kajsa och hennes goa make Patrik. Man var nästan lite nervös innan de kom, har inte setts sedan pappas begravning och inte umgåtts såhär sedan de träffades (för typ tio år sedan...skäms på oss!!). Fjant-jag, javet!  Men så fort man såg dem och fick ge dem en kram så kände man ett sådant lugn. 

Hon skrev på Fb att hon gjort mojitos till dem och då
kommenterade jag inte ens smakat en mojito...jag vet! eeehva!
Hon hade en massa  mynta i trädgården...så jag fick en egen som jag kan sätta ut. =D
Doftar ljuvligt!


 

Jättesöt Pelargonia fick jag av min kusse. 
Hon odlar upp sådana och har över 50 st själv.

Kort och intensiv träff men ack så kul!
Vi tog vara på tiden kan man säga....tittade på klockan när jag lade mig...tio i fyra! Ha ha ha.


Fina Kajsa!


Patrik och Älskling. Sjönsjungandes och i djup knocentration.. =D

Patrik.....nattamat tjugo i tre...vad har du på kinden??? *s*
Barnen va ju hemma så när de vaknade vid nio var det bara att stiga upp igen.


Litet hjärta solid
TACK för besöket!

*liten parentes*
Jag är som oftast inte med på ngn bild denna gång heller....
Blev inte fångad från min "braiga" sida så då fick det vara... ;)
*slut parentes*
;)
----------------------------------------------------------
Sitter här med gårdagens tårtrester och en stor kopp kaffe. MMMmmmmm!
Receptet till tårtan skall läggas in under dagen och hittas då under LCHF-recept. (jag bytte ut hasselnötterna i bottnen denna gång, mot samma mängd mix av; jordnötter, mandel och valnötter, då kusin K är allergisk)

ÅH! Ulrica!! Jag har druckit rödvin!! INGEN huvudvärk!! =D


PÖSS / J




Inga kommentarer: