fredag 22 juli 2011

Känns som om jag bara glider längre och längre bort från träningen!! Hade behövt en "kick in the ass"! Jag saknar och suktar efter det varje dag...men när inte planeringen går som det ska så avbokas pass efter pass och att styrketräna har jag inte kommit iväg på på evigheter känns det som. FAN! VILL inget hellre!! SÅ svårt att gå själv! VARFÖR ÄR DET SÅ?????? Får ju dåligt samvete att lämna bort barnen med....visst de kan följa med ibland..men hade det gjort det så ofta som jag borde va där så hade jag varit en dum mamma känns det som! Vi jobbar en del båda två och möts i dörren näst intill...rörigt som fan... Världens bästa svärföräldrar ställer upp när det behövs när jag och maken jobbar båda eller byter av varandra på jobbet och barnen inte kan vara ensamma hemma...men jag kan inte förmå mig att be dem passa barnen för att jag ska träna!!

HUR ska jag få till det???

--------------------------------------------------------------------
Har haft min andra käre kusin + hennes kusin på besök ikväll. GOA tjejer!! Önskar jag hade alla jag gillar närmare!!! PÖSS på er!!

Hur går jag vidare med dilemmat överst...Får väl bli en annan dags problem....Först och främst ska jag lägga mig nu... Sov gott!

Inga kommentarer: