onsdag 20 juli 2011

Två dagar kvar...två dagar avklarade med jobb denna veckan.
Jag trivs utomordentligt. Jag tycker själv att det går kanon och jag känner mig bara mer och mer säker på vad jag gör. Klart, MKT är det kvar och jag blir nog aldrig fullärd, men jag vet liiite vad jag håller på med iaf. :) Hoppas de jag arbetar med tycker det går bra...eller liiite bra iaf.
Går av på fredag morgon och går inte på förrens torsdag igen. Yeeey! Ska försöka hitta på saker med barnen...kvalitetstid! Hoppas på bra väder med! Synd bara att maken jobbar nästan varje gång jag är ledig och tvärt om. Men det är så det är just nu och vi accepterar det.

I helgen blir det bl a. Långås. Ska ni dit?
Sommarens marknader, de hör till.
I augusti kommer Sjönevads marknaden.
Utan dem är det ingen sommar. 8-) Det hör bara till.

Ser just nu på lyxfällan...
Påminner om någon!
Behöver ett uppvaknande?

Avsnitt 8 säsong 9:
Se det på TV 3´s hemsida.
http://www.tv3play.se/program/lyxfallan

Ha en fortsatt bra dag!
                                   / Johanna

Inga kommentarer: