onsdag 1 juni 2011

Onsdag och studentdag. Många lyckliga idag kan jag tänka... Bra väder får de med, lite blåsigt men det regnar inte iaf. 8-)

Lite sorgligt är det....jag vet inte hur det känns....att tar studenten...men då....i den tiden kunde jag inte gjort ngt annat än vad jag gjorde. Mitt val var livsavgörande och visst får man sota för det nu, men var hade jag annars varit idag? OM det nu är ngn som nu undrar om jag är AVUNDSJUK så är svaret, Nej. Faktiskt inte. It's in the past och jag har accepterat att det inte alltid blir som det va tänkt.
Punkt. =)

Ska bli kul o se andra glädjas iaf. :) Kan glädjas genom dem även om jag inte känner dem.
Känner/vet ingen vad jag kan komma på, som ta studenten i år.
TÄNK när mina gossar står där....tiden går fort! Snart är väl den förste i målbrottet! Hinner inte med! Jag tog hans hans hand häromdagen när vi va ute ngn stans, minns inte var....det händer inte allt för sällan längre med en tioåring.... Vad grova händer han börjat få! Jaaa, nu menar jag inte hantverkar-händer eller ngt sånt men de har liksom vuxit....ut ur barn och in i ungdom... :-0

Han har F.Ö. 39 i skor nu med, så snart kan vi dela skor. X-) Han har redan börjat ta mina strumpor! Synd bara att han inte är en tjej på den fronten för då hade jag kunnat dela klackisar med honom. =D

Men när de väl står där och tar studenten...Är man då stolt eller stolt? Det finns ju faktiskt ungdomar som inte kommer dit. Antingen av ignorans eller av andra anledningar som man inte kan hjälpa i då-läget. Jag ska stötta mina killar så länge jag lever och de SKA komma dit. Känna att de klarar det och att vi är stolta över deras prestation hur den än må se ut.

Idag börjar mitt sommarlov som sagt, även om det är fullt med en del jobbande med!
Bra sätt o fira på, med studenter som tågar ut. Ska snart ner till stan och träffa  M & S. Vänder man på det blir det en knasig förkortning så det struntar vi i va... ;)

-Pssst...(har en älskling som fyller år nästa vecka med....ska kika lite efter ngt till han....tips mottages gärna,  idétorka som jag har... =) )

Hoppas alla får en bra onsdag! Lediga imorgon med va? :)

Grattis till alla studenter där ute!!



PÖSS!!

Inga kommentarer: