torsdag 2 juni 2011

Nattnattnatt

Första kannan kaffe för kvällen är påsatt. Det blir nattvaka för mig ikväll. 
Går på mitt första nattpass imorgon kväll och ska försöka vända dygnet...Går av måndag morgon, så vi får la se hur jag återhämtar mig sen..ha ha.


Vi plockade första fästingen på "Bosse" idag...huuuuah! Den hade inte blivit så stor men man får väl hålla lite koll där den satt några dagar. NKänner ändå att vi varit noggranna med att se till att de inte går i högt gräs....
På fotbollen i lördags han hann leka lite i högt gräs innan vi fick bort honom där ur. Kan det ta så lång tid för "den lille jäääveln" att ta sig upp till jumsken?? Ngn som vaccinerat sig eller sina barn för det?? 


Jävla äckeldjur e de ialla fall!!!!!!!


Ska se en massa filmer och serier inatt tänkte jag när de andra sover gott...jag missat en del när jag pluggat skallen ur mig de senaste veckorna. X-) 
Undra hur jag ska hålla mig vaken....KAFFE? Tycker inte detta hjälper så mkt i och för sig.... 


Kanske kan städa ur ngt skåp om jag börjar "snooza te" i soffan? Får väl se hur länge jag kan va vaken...


Tjo!





Inga kommentarer: