lördag 25 juni 2011

Ojjs va länge sedan sist!!
Midsommar har redan varit!! Vi firade det med sill o potäter, liten visit på AIK-vallen och sedan i Lövstaviken, grymt blåsigt, men det gjorde inget om man hade på sig ordentligt och när finfina människor var närvarande. =D

Vi har haft besök sedan i tisdags min fina svägerska och två av de tre fina barnen. De åkte hem imorse... :( Tomt utan dem...önskar vi bodde närmare varandra...



Pappa.....du skulle fyllt 70 i torsdags...sakna!!!!! 

Var på kem-utbildning i veckan...läskigt vilka kemikalier man jobbar med och runt sig. Men bra att få mer kött på benen ang. det. Nödvändigt!
Nu i veckan blir det truck utbildning...teori på måndag och praktisk på onsdag. Går på första ordinarie nu med...stackare som ska jobba med mig....ha ha ha ha!! Lagom med jobb i veckan med. Skönt!

ÅÅÅH! Jag hängde med svägerskan o spinnade! Tänkte köra en omgång på gymmet medans hon va på spinning. Men hon övertalade mig att hänga med på passet...och jag tror att hade jag inte gjort det hade jag inte gått dit själv. Shit! SÅ kul det va, med kramp i fot och allt!! !!! I´m hooked!!! =D Kunde inte sluta le på nästan hela passet!! Hade sån energi efteråt så jag gick in och tog lite lats och bröstpress på gymmet efteråt med! Har redan bokat in två nya spinning-pass i veckan! Längtar!! Tack Ulrica!! :-*

Fler som känner hur det känns som om det vore söndag idag?? Bra att man inser att det minsann är ännu en ledig dag innan vardagen kommer.

Nä, ska göra lite nytta innan lördagsmys m min fina familj.
Hoppas alla hade en bra midsommar! Ses!! 
                                                                   / Mrs Jo

                                                                      


Inga kommentarer: