söndag 19 juni 2011

Snusklubbor e gott!!

Visst ÄR de!! Undra hur många jag får äta innan jag mår illa av dem...ha ha...ja, vill känna avsmak för det jag är svag för nu när jag ska sluta käka sånt.


Gjorde en ny kladdkaka ikväll med sonen...
En fråga: Är man dum och ngt galen eller snäll mamma, om när man kommer ut i köket inser att för första ggn är sockret är slut!....Precis lovat storesonen att vi ska göra kaddkaka ihop när lilleman somnat... Oskar; - Då blir det inget...... :(


Hade det bara varit jag hade jag lagt ner det där och då, men det säger jag ju inte till honom...utan drar fram varsin mortel, pärlsocker och bit socker...där står vi och maler så vi nästan svettas... Men det va det värt för det blev GOD! Nästan som en chokladkaka, alldeles lagom kladdig fick jag den och hackade två rader marabou banan/cockos över när den kommit ut ur ugnen. Till det? Grädde såklart.
Säkrast nu är att skicka med resten till svärföräldrarna, (här kan inget sånt vara kvar!!) som de kan fika på, på fm imorgon med barnen.
Skar upp en bra bit till maken, för honom att mumsa på imorgon när han vaknar.


"Delar med mig av några bilder från minisemestern..."
Vi är framme!! Ja, eg. va detta när vi gått ut första dagen...men ändå!! :)


Nicke nyfiken hälsade på, på båten och Theo va framme och kramades lite.


VAD tänker han här??




Theo visade hur han skulle göra...tror eg. att Henke tyckte hon va fin...*s*


Miner?? X-)


Mmmmm, plockade i jordgubbslanden i stugbyn...goda till frukosten! =D


Vår mkt frächa stuga!




Nu ska jag sova...jobba 6-14 imorgon!!
                                                                                   /Mrs Jo

Inga kommentarer: