tisdag 28 juni 2011

HÄRLIGT! Solen skiner och det är nästan vindstilla! 20 grader ute i skuggan REDAN! yeeeey!
Jag är ledig idag. Sweet! Men.....ska man dra ner till stranden hela dagen, åka till h-stad och lämna in min mobil, klippa gräset eller åka hem till vännen Marie som har pool i em??? Dagens i-lands problem... Kanske skulle dra ner till Falkenbergs sagocafé m barnen...undra öppettiderna...det ordnar sig.

Var på spinning igår igen! Fick lite hjärtdunk mitt i så jag fick lugna ner mig...man blir lätt ivrig och vill ta i det där lilla extra för att ta ut sig...det gillade inte mitt hjärta... Jag kommer fortsätta, men måste lyssna på kroppen. Har ju bara tillgång till en kropp....i detta liv iaf. ;)

Nu ska vi käka frulle! Ha en bra dag alla! Peace ´n löööv!
                                                                                         / Mrs jo

Inga kommentarer: