tisdag 28 juni 2011

varFör....

...ska de va SÅ svårt att gå och lägga sig??? Blir inte klok på mig själv!! Tycker liksom inte om att dagar går...Har ni tänkt på en sak: Varenda dag vi lever...är ett steg närmare vår död....låter tragiskt när man skriver det, men är det inte sant då?? Visst, nu går inte jag runt och väntar...men det känns som när kvällen kommer så vill man liksom inte sova bort massa tid man har i livet...HUR mkt jag än hunnit med under dagen så känns det ändå inte tillräckligt! Man måste ta vara på tiden vi har!! Glöm inte det!!
Idé:
Kunde man inte bara kunna sitta och se en film inkopplad till en laddare under de 1 1/2-2 timmarna och sedan kunna gasa på för livet igen! *nickar* =D  
Aaaahh! Ja ja, få la gå o lägga mig då...


Börjar mitt första ordinarie pass imorgon. 
Stackare som skall dras med mig... mooooohahahaaa! 
Klarade truck-kortet med så nu ska här "bööönas på", på jobbet! =D......ok, OK, ska köra som en fegskit i början...det är lite trångt där för en nybörjare.

På fredag händer det!!

Längtar!! och DET är vi fler som gör. Ellerhur!! =D

NU ska jag sova..ok!
                                       God najt / Mrs Jo

Inga kommentarer: