tisdag 17 maj 2011

- STICK!


Ja, det gjorde det för en stund sedan..på mig....i armen... =D
Var på blodgivningscentralen för första ggn och lämnade blodtest eller va det kan kallas.
Man fick lämna hälsodeklaration, kolla HB-värdet och var det bra så var det dax att lämna blod som de skickar iväg och testar för div. sjukdomar och fastställer blodgrupp. Jag vet ju vad jag har för blodgrupp, men DE behöver ju med kolla. =D
Som min mamma sa; -Vågar DU det?? Jaaa, de som känt mig sedan barnsben vet ju hur jag betedde mig när skolsköterskan skulle ta spruta på oss...ha ha ha, jag va helvild och en gång fick de ringa efter mamma på jobbet för att hon skulle komma och tala vett i mig...det slutade med att mamma fick hålla fast mig...och NU? Nu ska jag (om jag nu blir godkänd) börja ge blod! Jag!



- EY! Alla ni fegisar där ute! :
GÅ OCH GE BLOD! 
Vågar jag, så gör DU det med! 
Jag gör det endast för den goda sakens 
skull och för att det behövs! 

Jag har inga baktankar att få 
ngt för det utan har 
beslutat fr. början att 
skänka pengarna. 

Gå in HÄR och anmäl dig DU MED!!




KRAAAAM!!

Inga kommentarer: