måndag 16 maj 2011

SKIT!

ASSÅ!! DETTA Ma-prov BLIR min död!!...eller ja....mitt fall....suttit nu en stund...och jag får inte in ngt!! Allt är som bortblåst!!! FAAAAAAN! Kill meee noooow!!
Min hjärna är helväck! Inte hjälpsam alls!! Som vanligt känns d som......när det är dax för prov...men NU! Jag kan ju inte ens plugga!!! Inget går in och inget kommer ut!! Kommer inte ens på längre hur jag får fram: läges och spridningsmåtten på kalkylatorn!!! Jag kan ju det!! Men det går inte!!!

Det är ju bara detta prov kvar och klarar jag det, så har jag faainmejj fixat matte B...med nöd o näppe men ändå! Att detta ska bli mitt fall! mmmM!

Kanske ska sova liiite, så får jag ta o lukta på det imorgon, innan jag ska dit med.

                                                                                                                  Nattnatt

Inga kommentarer: