måndag 16 maj 2011

Jahopp, då va dagen här och snart förbi för denna vecka...


Måste dela med mig av en sak som vi hade på partyt i lördags...vi fick ett frågeformulär att fylla i och den som vann fick ett minst sagt "ståndaktigt" pris... ;)


Vi sitter där jag och Jenny o de andra tjejerna och diskuterar. 
Första frågan var: 
Den mest sedda filmen genom tiderna...jag skrattar ganska gott åt vad Jenny svarade...

Hon ändrade sitt svar...skulle hon inte gjort...ha ha ha...
Kanske det skulle varit just hon som drog hem det fin fina priset istället för; 
Sara-undersköterska-studerande-som-"läst-om-just-dessa-frågor-i-skolan"....ellerhur!! Ha ha. 
;-P 
Sara blev "måttligt" glad....speciellt när hon vann pris på lotterna med... Ja, någon vid vårt bord blev det iaf! =D 
-Sara.....slit den med hälsan, eller hur säger man?? ;)

 En annan fråga?
tex.  Hur många km/h kommer..... ut i? *fniss* (för att nämna en).
Vill ni höra alternativen? 15 km/h, 30 km/h eller 45 km/h....sicket fräääs det måste vara på det va! Vill ni veta svaret, så fråga...om ni vågar ;).
- Ha ha ha!

Förresten! Sara! Vem betalade eg. kebabrullen???

Idag har jag gått runt och haft ont i höfter och lår...va faaan e det?? Så kom jag på....jag och Virre och Kajsa dansade så in i lördags jueh!! Alltså träningsvärk!! ha ha haaa 


Kvällen va jätte rolig hur som. 
Önskar jag kunde lägga ut fler bilder...men jag är rädd att de är liiite förbjudna. ;) Både från de inkluderades håll och för att de helt enkelt inte är lämpliga... X-)


Nä nu ska jag snart dyka ner i matteböckerna...bara store killen kommit i säng.
MaB-prov imorgon...BLÄ!
KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Inga kommentarer: