onsdag 18 maj 2011

WiiiiHoooooo!!

KAN INTE fatta det!!!!! Jag fixade det! Matte B!! Ville bara skriiika ut när jag fick veta! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Trots att det va jag som satt där och svarade på proven så har jag ändå min lärare att tacka och absolut min käre make som hjälpt och stöttat när jag slitit mitt hår...OCH de som pushade mig att söka in på matte B direkt efter A...annars hade jag nog inte gjort det senare...TACK!



Nu har jag nationella kvar inom matten nästa vecka, men det som ÄR skönt är att det inte gör ngt om det inte går jättebra, för jag är GODKÄND redan! =D

SÅ, tvekar du på dig själv?? Fixar jag det, gör du det! Jag gick i special matte i skolan...och knappt godkänd!! NU har jag klarat matte A OCH B på två teminer!!! Majjgaaad!!!



GLAD IDAG!!