lördag 28 maj 2011

Fuck it!

NU tänker jag skriva PRECIS vad jag känner! 


Ska eg. plugga nu...skulle bara kika in en sväng på FB...så att ngn av mina vänner blivit vän m min bror...jag har tagit bort honom som vän... varför? Han har som Petter och September sjunger; Fuckat upp igen!
Njaaa, snarare igen o igen....OCH igen, OCH IGEN!
Jag raderade honom för att utesluta ngn som jag inte kan lita på och som bara gör en ledsen om och om igen. 


Man skäms! Vill inte beblandas...eller på något sett efterlikna beteendet eller "dras under samma kam". 
Vad? SÅ långt tänker jag inte gå här. 


Men jag har fått nog....tycker SÅ synd om dem som blir/blivit mer utsatta än vad jag har blivit, MEN jag är ändå syster... 
Hur som...såg att ngn blivit vän med honom...jag kikade in...bara för att se han......saknar...saknar det han BORDE vara... Jag blir SÅ ARG! SÅ arg och sviken! Vill inte att han får mig att känna såhär! Jag förstår inte! Vill inte se honom. Hade jag gjort det hade jag gått rakt fram och käftsmällt honom...DET är mina känslor just nu! Men eg..... Vad skulle det göra för nytta.........?


Jag tvår mina händer...jag har försökt och försökt och försökt...


Faaan att du inte kan vara den du BORDE vara!! INTE för mig utan för DIG och ALLA runt dig som du BORDE bry dig om!! FAAAAAAAAAAN! SLUTA tyck synd om dig själv!
Ger du så och får du, vet du vad det är?????
Dax att vända kappan MOT vinden, ta tjuren i hornen och räta ut sig! REDA UT och finna bättring!


Efter allt annat som händer runt om så känns det ännu djävligare! 
Jag blir SÅ arg! SÅ ledsen! Jag känner mig som han....utesluten och hatad. (som tur är, inte ensam)
Men jag har ju inte gjort det han har....jag borde inte känna så! Det är inte rättvist!!


Jag hade två bröder....nu har jag ingen...


Det finns dumheter och det finns DUMHETER...men sedan finns missförståelse....



Inga kommentarer: