fredag 27 maj 2011

PAUS!
Vill inte mer nu! HATAR samhäll just nu....skriver svar på frågor om EU och andra organisationer...
Saken är den att vi har 2-4 frågor att välja att svara på beroende hur högt betyg man strävar efter.
MEN varje svar på varje fråga är GRYMT omfattande...är på en hel sida nu och är INTE färdig än....men max två sidor/fråga! GRRR!!
Visst det ÄR intressant! Men det är ett SÅ stort område och vi har inte haft SÅ värst lång tid på oss att greppa allt...det är så mkt!! En klasskompis hade gjort det skriftliga provet nu i veckan. Upplever henne som mycket duktig. Hon tyckte det var svårt och hon skulle göra seminariet med bara för det!! Jag kan lova att han inte blir snällare på seminariet! Majjgaad! Detta om något blir mitt fall!!

Ikväll ska jag mysa med min familj! Ska försöka njuta LITE denna helg med, trots massa plugg kvar!
För sedan jobbar jag två natthelger på raken!!

Ursäkta allt pluggsnack...det når mig högt över öronen just nu. Blir lugnare till mitten av nästa vecka.

Får väl bli som så många andras...mode och inrednings-bloggare....nääää.

Hoppas ni får en finfin em/kväll!

Inga kommentarer: