måndag 30 maj 2011

Schools out for SUMMER =D





- JAAAAAA!!! ÄNTLIGEN!!!!


Kan inte fatta!! Att jag är HÄR!! SÅ kändes det INTE förra vecka kan jag ÄRLIGT erkänna!
Det var den värsta veckan sedan jag började skolan igen! Trodde på allvar inte att detta skulle gå! Och nu , NU är jag färdig för denna terminen och jag klarade det! Yheeey för mej!! =D 
Fick mina sista betyg idag och jag kan ärligt säga att såhär bra betyg har jag aldrig haft. :) 
Skall bara dit imorgon och få se nationella i matte B med. Jag har redan klarat den kursen, men kul och se provet ändå. 
Satte mig ner precis i soffan och det slog mig.....jag har inget plugg jag MÅSTE ta tag i ikväll...FAN va gott! Jag ska mysa med min make, en film och popcorn! INGET plugg!! =D
Visst kommer jag sakna en del av dem jag gick i skola med, men vi 
kommer säkert springa på varandra igen eller höras av och träffas. Nu blir det jobb och när man kommer hem...bara vara! Nu börjar man fatta innebörden med sommarlov! Mmmmmm! Sommarlov! Sug på den karamellen!  ;)

Vi var på fotboll med store gossen ikväll med. De vann med 9-4! Som det ser ut just nu så ligger de först i serien! Visst kan det vända men de är där uppe och det är ju bra. Stolt fotbolls "morsa" till min målvakts-gosse! :)

Hoppas ni andra plugghästar ser ljuset nu! :-*
Åh TRÄNA! SOM jag längtat!!!
Nädu, nu slutar jag! HEJJS!!



Inga kommentarer: