tisdag 21 februari 2012

Mrs mage-upponer

En ny framtid eller fortgå som det är just nu...det är frågan. Hoppas vi snart vet hur saker kommer bli. Pirrig OCH orolig inför nya händelser i vår familjs liv...bara det inte bubblar över och man glömmer sig själv på vägen i allt. Ujj vad magen pirrar...
-----------------------------
Var hemma hos min ena kusse mån-tis i Nässjö. SÅ mysigt hade jag. De har fått det SÅ fint med sedan vi var där förra ggn. Skall ta med henne när det är dax för inköp till vårt hus....nåååågon gång.....i framtiden.....
Hon tänker som jag/samma smak i inrednings stil, men hon får fram det enklare...sitter liksom längre in på mig typ... Sedan upptäckte jag att vi hade samma intresse för pyssel! MajjGaaaaad! DET var nytt, ne, ok inte för henne....men något nytt som jag inte vetat om henne. I like!
Tack för den korta stunden, men ack så bra, Kajsa och Patrik!!! Ni är SÅ snälla och underbara människor!!!! PÖSS på er!
Kul att ta en fika med morbror med! Det var bara moster och kusse nr 2 som saknades! NÄSTA GÅNG??

Nehe gott folk, det är snart ny dag...och jag har 2 vildar som vaknar. Sportlov o allt!
Ta hand om varandra.
Var rädd om familj och släkt! /J

Inga kommentarer: