söndag 19 februari 2012

HOPPAS.......

hoppas, hoppas hoppas INNERLIGT att Premiär-Loppisen den 3-4 mars blir lyckad!

Trodde ALDRIG att jag skulle "våga" dra igång något sådant här. Men det gjorde jag visst! :) Gillar att anordna och fixa och trixa. Det tar mer tid än vad man kan tro från början.

Jag hoppas nu att folk tar det på allvar och verkligen kommer och visar intresset de visat på FB ex., när man lagt ner så mkt tid på det.
Jag personligen, tjänar som jag sagt innan, inget på detta, utöver vad jag, som alla andra, får sålt på mitt bord.

Men Jag hoppas verkligen folk kommer! Ska bli SÅ kul!
Nu är mer än hälften av borden bokade med, så det rör på sig! =)

Undrar DU vad jag kacklar om?? Kolla längre ner på bloggen så kan du ta del av min "flyer".


JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!  /J

Inga kommentarer: