måndag 12 december 2011

HÄR händer det inte mööe! My fault!
Varit lite mkt i hjärnkontoret.

Det nalkas mot JUL hörrni!!! =)
Stressade?
Nä inte jag heller....bara SÅ mkt runt om, så man hinner inte med hur mkt som helst...men ....det är ok, det med! Hinner man inte allt, så GÖR man helt enkelt inte det. Vi överlever ändå kära vänner, KOM IHÅG DET! =D Världen går inte under för att allt inte är på sin plats eller allt inte är perfekt städat! Det är INTE viktigt att tvätta fönsterna.....på väst kusten...när det med största säkerhet blåser in skit på dem....redan nästa dag!!!! Finns inte tiden ? SKIT i det då! Era nära och kära kommer väl inte för att se era rena fönster??? ÄVEN om det absolut är roligare att ha det spotless och "tidy" runt om sig. ;) Jamen, det tycker väl jag med...men man får inte sluta andas och ha hjärtat i halsgropen eller dygnsvis med skallebank för EN enda dag på året då ALLT bara SKA va perfekt! Nu lugnar vi ner oss lite va!!! 


Tänk efter....VAD är eg värt att lägga tiden på? Vilket är viktigast och vilket jag jag eg skita i, i år? Man ska hinna njuta och ha kul både innan, under OCH efter jul! Glöm inte det! 
Lätt att skriva/säga....får väl se om ens jag själv kan leva efter det.....*s*

Griljerade en liten "före-jul"-skinka innan. HIMLA god blev den! Detta måste testas! Lägger ut ingredienserna på mat-sidan. ;) 

Ha en mysig Lucia dag!! /J

Inga kommentarer: