onsdag 24 augusti 2011

Aningens trött....sent igår och tidigt upp idag...men kul va d! Glömde kameran OCH telefonen hemma......mitt nöt! Man känner ju nästan halvnaken utan mobilen! Eller, ja; Ok!...JAG gör det iaf.
ha ha
Ja asså...jag va på sommarfest m jobbet...kanske man ska tillägga. Många gooa människor där; insåg jag igår när vi satt runt lägerelden...synd på en så bra arbetsplats att de ska lägga ner....men jag är glad att jag får ta del av det om så bara för en kort period.

Ska ta chansen nu när jag är ensam hemma och slappa framför tv heeeela fm!!! =D
TÄNKTE ta en cykeltur efter att jag droppat av "Bosse" på dagis, men det började ju regna och jag hade bara på mig kofta...så det bar av hemåt istället.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz/ J

Inga kommentarer: