torsdag 9 juni 2011

Jasså det passar att komma nu?? ;-P

Håller på o lagar första kompletta middagen själv på säkert tre veckor!! OM inte ännu längre sedan!
Det blir köttfärslimpa, kokt nypotatis, har gjort sås, rostade grönsaker och tomat/gurka sallad. Mums!
Det har varit LIIITE annat i vägen de senaste veckorna...men det känns som om man börjar landa något. Otroligt! man är LEDIG när man inte jobbar!! När man går i skolan är ALDRIG ledig känns det som och tar man ledigt kommer man efter eller får dåligt samvete för att man inte pluggar...

Idag va jag och sonen och smyghandlade födelsedagspresenter till maken som fyller år imorgon...Varför jag e dum och skriver det här? För jag tror inte han läser detta... :) Eller??
Hur som....
Jag känner ågren för att inte säga sanningen vart vi skulle. (vi skulle hem till en kompis och hennes son en sväng och hon va införstådd med det hela oxå...)
Jag vet...det ÄR en baggis och det är en positiv utgång...men ändå! Oskar sa i bilen på väg hem: - Mamma du känner så för att du är en god människa...det är bra! Hmmmm.....
Min lilla gosse...börjar bli STOR!! TÄNK att han börjar fyran efter sommaren!! Shit!

Nä nu ska förste man in i duschen efter fotbollslekis...sedan ska vi käka.

Imorgon är det skolavslutning, makens födelsedag och nattjobb!

Löv 'n understanding!!
                                      / Mrs Jo

Inga kommentarer: