onsdag 8 juni 2011

Det var inte den bästa dagen för Vinbergs killarna...de skadades till höger o vänster kändes det som...inklusive min målvakt till son som satte sig på bänken efter knappt 10 minuter för att han fick en boll som fick han att tappa andan och sedan hade ont resten av matchen...han hade nog lite ågren efteråt märkte vi....men det må väl vara så ibland. Inget o hänga läpp för. De gjorde vad de kunde för sin dags-form idag. (läs de kunde bättre) Det var ändå en relativt jämn match...men som sagt utgången kunde varit annorlunda. 


Gillar Osses inställning: Vi gjorde det bästa för idag...det hjälper inte att älta, nu lägger vi det bakom oss och går frammåt....
Gissa vem som påverkat honom i det tänket... ;) Jamen visst ÄR det så man ska tänka! Älta en match som redan är avgjord som man ändå VET att man KUNDE vunnit...det hjälper inte att fortsätta driva den matchen i tanken...SÅ vill jag mina söner skall se livet. Det förflutna är det förflutna..det är aldrig för sent att blicka framåt och se möjligheterna som ligger där framme istället. 
OCH HÖR DET SEN! OK! :-*


Visst...jag erkänner...man är inte mer än människa och dras ner i det igen, men huvudsken är att man vet VAR man ska vara och HUR man ska tänka...då hittar man tillbaka. I promise!


Oskar klippte sig idag med. han blev så fin...han behöll det relativt långt men frizzade till det mer. Klippte upp lite i nacken, "rundade av" luggen och tunnade ut hjälmen till kalufs...man kunde få en rejäl tofs i nacken på honom och han såg bara ut genom det hela om han veva med huvudet så håret för en stund lämnade båda ögonen fria i sikt... ha ha ha. Får ni en visuell bild nu?? X-)


Hittat en feel good låt...kika på min BRA BUDSKAP etikett. Mattew Morrisson. Känner ni igen honom?? Eller ni kanske inte är Glee nörd som jag? Ja jag gillar det och jag gillar Glee. :)



PuSS!

                   /Mrs. Jo

Inga kommentarer: