måndag 9 maj 2011

dubbeltuppikväll =)

Tar väl ett till inlägg när jag ändå är här.
Ang. mina fortsatta studier (om ngn är intresserad, annars behöver ni inte va här :-P ) så har jag lite mer skinn på benen och en yrkesutbildning om allt går som det ska efter 1 1/2 år...
Ja, jag har ju inga planer i nuläget att jobba inom detta område, men jag var ju tvungen att välja en yrkes inriktning som jag nämnt innan och då låg detta närmast mig kände jag. 
KAN ju vara ngt för framtiden...gillar ju och laga mat och är intresserad av kost och hälsa. Om inte annat bra sommar/helg-jobb. ;) 
Så; Färskvaror/Mat i butik är utbildningen jag sökt inför hösten...vi får la se om det går vägen...

Imorgon är det träningsdax. Ska bli kul.

På onsdag börjar jag gå bredvid på Arla. Spännande...känns dock äckligt nervöst... Jamendegåröver!! =D

Vilket underbart väder vi har med va!! SOOOLENN skIIIIIIner!!
NJUT NU! Vem vet hur sommaren sedan blir...med "njut nu" menar jag INTE att ni ska ligga o pressa i solen! Tänk på vad solen gör med huden och att ozolagret är 30% tunnare i år!

Längtar tills på lördag!!! Gör ni???

PUSS&KRAAAM

1 kommentar:

virre sa...

Ska bli riktigt kul på lördag. Vi ska äga dansgolvet..= )