tisdag 28 februari 2012

Fy för bobblan!.....

.....vad gott det är med choklad! Jag klarar mig inte utan! Men det ska inte va mjäääkig marabou....nä det klarar jag mig utan (även om den är ätbar) ;)


Nej DENNA skall det va (amongst others)

MMMMmmmmm avnjuts ikväll m mitt favvo-te just nu, (Rooibos Karibisk). 
Tack älskling för du köpte chokladen åt mig! :-*
---------------------


Gjorde det tunga beslutet att byta praktik plats. 
Fort gick det, från beslut till bestämt, och börjar redan imorgon på nästa. Nu när det inte blev några problem eller att det tog lång tid, så känns det bättre. 
Pirrigt bara! EN positiv sak är att jag blir ledig på fredagar. UNDERBART! TRÄNA!!! 
Jag behöver verkligen det, en ledig dag! 
Jag har tagit på mig för mkt och känner att jag är på väg ner i en spiral istället för uppåt. 
Jag VET vart den bär och DIT vill jag INTE! 
Maken tycker tydligen med att jag tar på mig för mkt... 
-Kan du inte bara sitta still och inte göra ngt?? eeeeh...ne...tror inte det.... *s*
---------------------
LOPPIS på lördag och söndag med då! Ni kommer väl! Pirrig inför det med! =) Det är ju premiär för både MIG som arrangör (Eva Bengtsson har varit en klippa med!) och för loppisen i denna regi. SPÄNNANDE! =)


Nu skall jag fixa iordning min lunch inför morgondagen och snart kommer bajbe hem. :) 
PUSS  /J

Inga kommentarer: