söndag 8 januari 2012

Nytt år MÅNGA händelser!

Japp!
Det verkar som om detta året är och kommer bli FULLT med händelser!
Jag och maken satt och pratade om detta häromdagen och kom fram till en del.
Lite av det jag i denna stund kommer på, som sker under året är följande:
------------------------------------------
*Maken och jag firar 15 år ihop som par!
*Maken och jag firar 10 år som gifta!! =D
INTE dåligt va! ;)


*Vår son Theodore fyller 6 år.
*I och med detta börjar han SKOLAN!! :-O
*Samtidigt börjar vår store kille 5:an och går då sista året i mellanstadiet!!!
*Makens mamma fyller jämt.
*Makens kusin Patrik (lille P) tar studenten!
*Hans mamma (Mary) fyller jämt.

HELT gaaalet massa händer och jag lovar att jag inte fick med allt här! Kanske får fylla på den något. Så, kom med förslag vett ja! ;)
-----------------------------------------
Idag var vi på skattjakt (geocaching) igen. KUL! Vi är helt inne i detta.
Vi får barnen att röra sig en hel del mer än vad de brukar, tack vare detta. I LIKE!!! Sedan är det faktiskt riktigt KUL med. 
Vi fick med oss en TB hem. (TB-Travel Bug) Han är ett gulligt litet gosedjur som skall resa från cache till cache och just nu bor han hos oss tills vi placerar honom i en ny cache. Vi vet redan när, hur och på sätt och vis var. =) 
Han är alltså inget man får behålla som det andra sakerna man kan finna i en del caches. 
Min Theo blev inte ens ledsen över att inte få behålla honom...snarare mer spänd över hur det skall gå för honom, TB´n alltså. Man skall man dela med sig på en sida på nätet om hans resa. Ska lägga upp en bild ngn dag i detta inlägg så ni får se honom.
--------------------------------------
KORT bara!
Jag och maken va på fest i torsdags. Himlans KUl va det! Utgång på det och hade lika kul då! Ska nog ha "jumpisar" hädanefter när jag går ut (bäst när man studsar runt på dansgolvet SÅ mkt som jag gör)...vem faan kollar på skorna liksom??? Tack alla som va närvarande för en mkt lyckad kväll! =D

Dags att sussa!    
Kramen! /J 

Inga kommentarer: