tisdag 27 december 2011

Merry Christmas

Sitter och NJUUUUTER sakta och utdraget av en av mina presenter från maken.
En av mina laster här i livet, som inte många vet om, är; 



JA! Just! Jelly Beans!!
SÅ! VAD fick jag av min make???


*trrrrummmmmmvirrrrrrrvellllllll*










That´s right!
En hel låda med Jelly Beans,
 fint paketerade i små fack för provsmakning. 
Just 4 me! =D


SÅ, vad tror ni nu jag gör??
Ja, provsmakar och NUUUTER såklart!!!!
Än så länge av de typ 10 jag smakat är; Cinnamon en KLAR favorit och Caramel Corn åt andra hållet. 

Då kommer nästa fråga....HUR ska det gå med mitt sockerstopp??? JO! Jag kommer INTE vräka dessa...dessa skall njutas och tas en, någon gång ibland och det fixar jag, så länge de ligger i asken....tror jag! 
SKA jag menar jag! =D

Grymt nöjd med mina presenter i år! 
Fick bl a. 
*Vågtång från Björn Axen, OBH Nordica!! (VELAT ha så länge!! Våga inte säga...Men DU HAR ju lockigt hår! Detta är INTE samma sak! ) =D
*Sara Jessica Parker parfym och lotion!! (luktar jättegott!)
*Stora boken om örter!! (331 sidor. Uppslagsdel m. 100 örter. Odlings tips. Örtmedicin. Skönhetstips. Örter i hemmet. Matlagnings tips.)
*Stektermometer!! (- Yiiiihaaaaaaa!!)
*Varför GRÅTER inte EMMA?- Boken!! (velat läsa men inte vågat. Nu SKA jag!)
Självklart mina underbara 
*Jelly Beans!! (MMMMmmmmmmmmmm!!!)
M.m.

MER än nöjd! Bockar djupt och tackar!

Haft en jättemysig jul.

Lite bilder? 
Okayjj :)
(jag mitt dumma nöt tog aldrig bild på själva dukningen...FAN! Den ansträngde jag mig med!
Kanske kan återskapa ngn gång, bara för att visa och tipsa/inspirera lite ;) 

MINA gossar! 2 av mina 3 favoriter!!

Herr Dammtuss!

Nämen! Har ni sett!! TOMTÄÄÄN!!!

Det enda jag fick med på bild....halvvägs genom dukningen... :-/
("Dont mind" servettlådan i bakgrunden, eller att ljusen inte står rakt!
Detta va bara början JÖ!)

Inga bra bilder på familjen....vad är det för fel på mig! 
Jag som alltid springer med kameran! Typiskt!


GOD JUL!
GOD FORTSÄTTNING!
STOR KRAM!   /J



Inga kommentarer: