söndag 3 juli 2011

Scary

Att lägga sig ensam på kvällen KAN vara en ledande faktor för att man är lite lättskrämd på kvällskvisten...eller är det de äckligt sminkade häxor och pest-sjuka i filmen jag såg själv...
Varför lär jag mig inte...läskiga ser man INTE själv och inte SÅ sent! Fjantig jag är!
Hur som!
Kom på mig själv igår kväll/natt när jag satte mig på sängkanten och skulle smörja in mina ben att jag INTE hade fötterna precis vid sängkanten....hmmmm....såhär gör jag ju alltid...men varför?? AVSKYR att ha fötterna nere om det är högt under en soffa eller säng...man blir ju skadad!
Kom på att det är tack vare denna lilla unge!



I djurkyrkogården från -89 "slicar" han upp grannen hälsenor...fyyyyfaaaaan!!!!
Som sagt; blivit skadad?


-------------------------------------------------------------------------



En annan som satt sina spår på mig är denna jävla sak!


Clownen i DET!
Tack vare honom gillar jag INTE clowner än i vuxen ålder...de är opålitliga!
Ha ha ha....eller??

Ha en bra dag!!
                          /Mrs Jo                                                                                                                            

Inga kommentarer: