måndag 2 maj 2011

Ny vecka, ny adress




Dagen känns...ok. Va lite nervös i morse, men det blev bra...hoppas jag...det ska bli så bra som det går. Maken jobbar natt och jag blir ensam hemma m barnen...inte min favoritsyssla men det måste ju göras... Det drar snabbt ihop sig till sommar. Skolan slutar om ung. en månad....SHIT!

Jahopp vad har dagen MER bjudit på?
Jaaa, en viss vilde "som jag inte nämner vid namn för då blir man granskad har jag fått för mig" ;) 
Har dödats inatt. Det va väl på tiden att de hann ifatt honom va? OM det nu va NU de fann honom och inte för en vecka sedan eller för 10 år sedan som det spekuleras om på olika ställen och även i skolan. Att de redan begravt honom med i havet av alla ställen....(urk!)...är inte det lite skumt? Visst det sägs att de DNA testade honom och kunde bekräfa att det va rätt person. Men, försöker de dölja ngt? 
Jaaa jag vet att det är enligt tradition, men att göra det så kvickt med tanke på vem det var o så... Han va visst en fegis sägs det...(hatade kvinnor) han tycks ha använt sig av en kvinna när militärerna attackerade... Vet eg. inte om det är sant men ngn hade läst det på ngn sight...hett samtalsämne är det iaf. 
Frågan är ju bara nu VAD som NU ska ske. Han va liksom inte ensam... Han hade ju SÅ många som följde och stöttade honom...vad kommer DE göra nu? Hämnas?


****************************************************************

Har funderat på o testa göra en rabarberpaj med kokos. LCHF såklart. :) Inte idag, får se när jag får tillfälle.

Nu ska jag göra lite the.
PUSS!!

Inga kommentarer: