fredag 13 maj 2011

Födelsedag

Japp...det är det idag....för mig....och vips så är den snart över! Redan??!


När man finns med på facebook så kan man välja om man vill att det ska synas eller inte...jag har valt att inte visa det alls...fråga mig inte varför, för jag tror inte ni hade fattat hur jag tänker...tror jag....men jag kan försöka...
: Jag vill inte tvinga folk att tex. gratulera mig...men det kan man känna att behöva göra om man ser att en vän på FB fyller år....låter det ok?? Jag menar....står det inte där så "tvingar" jag inte alla att gratulera mig...som man annars kan känna....eller?? 
Nu är det knasiga att jag tycker själv att det är toppen att se det på mina egna vänners sidor och bli påmind....man har ju inte det bästa minnet längre...men på ngt sätt känns det annorlunda när det gäller mig själv...


Hur som. 
Jag fyller 22 idag...ok, OK!!....32... X-)  -Grattis på määääjj!
Haft en bra dag och mysigt avslut med grillning med min fina familj och svärföräldrarna. 
Synd bara att inte alla kan träffas...men som maken sa...; 
- Det är bara att acceptera Johanna, de har satt ribban...du kan inte göra mer. :(


Gjorde en jätte god tårta med! Skall lägga ut den ngn dag.


Fö. Gurkan är en jävla jag vet inte vad! DÅLIG förlorare, vända kappa efter vind (krille med), surgubbe, sadist(går det som han vill är han nöjd hur än utgången blir) egoist(går det inte som han vill finner han ursäkter som inte är resonliga och anser att det är FEL, FALSKT, bla bla bla) 
UT me han NU! 


Längtar tills imorgon...På G på kvällen....wiiiih vad skoj vi ska ha! Ska ni dit? ja ni tjejer alltså? Annars ses vi kanske på Harrys sedan...vi ska visst få vip biljetter dit. =D


Ha d! Puss o krÄm! =D



Inga kommentarer: