torsdag 19 maj 2011

Fedag OCH sol!

Härliga fredag!!! Eller?? Har FÖR mkt i skolan kvar...rädd att inte hinna!! Bara för det, så jobbar jag hela helgen!! Några timmar på fm. ledigt, men annars går jag på i em-tio ikväll och lika dant lör o sön...fattar inte hur detta ska gå!! Ska stanna hemma fr lektionerna idag och slita mitt hår...hoppas komma ngn vart iaf.


Önskar alla lediga människor där ute en underbar helg! 
Njut för mig me va! ;)


Fick höra ngt igår om (inte av, utan OM) en ex. kompis till mig igår....som jag skratta...visste att personen hade STORA problem med att hålla sig till sanningen, men VAD får personen UT av att hitta på sådana banala saker...??...förstår jag inte mig på. Nej det handlade INTE om mig. Utan om något HELT taget ur luften och påhittat i det blå...hade faktiskt inte med ngn personen själv ens träffat att göra....en fiktion person...hahahahaha. HUR jag vet att det är påhitt?? Jag vet, eftersom jag vet hur det brukade låta när vi umgicks. 
Tänk att en del människor ska behöva LJUGA för att må bra...stackare...sedan om man försöker nå fram och det inte funkar...ja då är det bajj bajj.
Ja ja...skönt att vara ur det träsket iaf. MEN synd, för ngn stans där inne så fanns det ju en person jag tyckte om...men jag kan inte leva med människor runt om mig, som inte kan hålla sig till den verkliga världen och hålla sig till sanningen. Lögner har jag fått en överdos av under årens lopp...så nej tack!


Nu tar vi kaffe och pennan i högst hugg!! Ciao!!                                                    PUSS!!



Inga kommentarer: