torsdag 26 maj 2011

Börjar känna av ett värmande ljus....ett ljus i slutet av tunneln!....ääääh TÖNT! VEM försöker jag lura??? De regnar och är kväll och jag har fortfarande samhällprov och inlämning på måndag, samt powerpoint presentation som ska in till helgen. De ordnar sig! Visst, men NU känns det som man vill SPY! Blir bara värre o värre med varje termin! 

På tisdag är det SLUT för sommaren och jag ska inte plugga en sekund på hela lovet. 
Jobba däremot, DET ska jag. Men ser mest fram emot semestern med min familj, trippen till Trosa(svägerskan & Co),  och när min svägerska & Co kommer ner hit!! DET ser jag fram emot. Vi får väl inte glömma GRILLA och umgås med vänner och resten av familj!!


Mobilen tog sina sista andetag idag med....hur ska DET gå?? Man blir ju skadad! *s*

Va med Theodore på fotbolls-lekis idag igen. 
Han stod målvakt...ska han gå i storebrors fotspår tro? Så kul att se dem!

ÅH! På söndag är det Morsdag! 

Hur firar DU Morsdag? 
Firas det överhuvudtaget?? 
Vi ska fira det med 
fotbollsmatch för store sonen på morgonkvisten. Vi ska stå i kiosken till råga... :)
Sedan får vi se hur resten av dagen blir.






Inga kommentarer: