onsdag 25 maj 2011

ÄNNU ett kort kort inlägg....liiite hektiska dagar här nu med jobb och plugg om vart annat...MEN när denna veckan är slut! (ok, till måndag nästa vecka med) DÅ ska jag omfamna mina barn lite extra och goooooosa så de får tillbaka allt de inte hunnit få så mkt av denna och förra veckan. USCH vilken dålig mamma man känner sig som! Visst, de har folk runt sig som de trivs med och tycker om. Men jag känner inte att jag har hunnit vara den mamman jag vill vara med dem och de har uttryckligen visat att de saknar mig med...
LÄNGTAR efter att kunna ta tag i min träning igen med!!!


Maken gick precis förbi och frågade om jag inte skulle ta på mig idag...sitter m nattlinne än....sedan barnen gick imorse så har jag suttít med mitt historia arbete..NU är det ÄNTLIGEN färdigt!! Nu har jag "bara" två prov och två inlämningar kvar!!! - ANDAS!!!!!!!!!! 





Ska klä mig lite nu, plugga på nästa inlämning och sedan bär det av mot em/kvälljobb...idag ska jag o maken jobba samma pass... ha ha, får väl se hur det går. :)


Hoppas ER vecka ser bättre ut än min!


PUSSAR OCH KRAMAR!

Inga kommentarer: